Livrare

Livrarea comenzilor

Produsele comandate se livrează în toată ţara prin curier rapid. Firma de curierat parteneră este FAN Courier. Produsele sunt asigurate pe tot parcursul transportului şi se află în ambalajul original Fancy. Se livrează exclusiv pe teritoriul României.

  • Termenul de livrare al produselor cumpărate se încadrează între 1 şi 4 zile lucrătoare din momentul înregistrării şi confirmării comenzii;
  • În situaţii speciale, timpul de livrare poate fi depășit, situaţie în care veţi fi notificat telefonic;
  • Produsele realizate pe comandă necesită un timp suplimentar pentru realizare. În consecință, timpul de livrare poate ajunge până la o săptămână;
  • Se acceptă numai plata la livrare, în momentul recepției coletului;
  • Recepţia coletelor se face în prezenţa reprezentantului firmei de curierat;
  • Pentru informaţii suplimentare ne puteţi contacta la numărul de telefon +40 (740) 097 082 sau +40 (740) 220 344.

 

Taxele de transport

Taxele de transport sunt în valoare de 22,5 RON pentru orice livrare în țară, în raza de activitate a unei agenții FAN Courier. Costurile suplimentare de livrare în afara acestor zone sunt suportate de dumneavoastră și veți fi anunțat telefonic dacă este cazul, înainte de expedierea comenzii.

Pentru orice comandă în valoare de 200 RON sau mai mult, transportul este gratuit. Dacă adresa de livrare nu se află în raza de activitate a unei agenții FAN Courier, Fancy asigură transportul gratuit până la cea mai apropiată agenție a firmei de curierat rapid. Căutați cea mai apropiată agenție de dumneavoastră aici: http://www.fancourier.ro/retea/arie-acoperire/.

Politica de returnare a produselor

Dacă nu sunteţi mulţumit de comanda dumneavoastră, aveţi posibilitatea de a returna sau schimba parţial sau integral comanda.

  • În termen de 10 zile de la primirea coletului ne puteți notifica telefonic la numărul de telefon +40 (740) 097 082 sau +40 (740) 220 344 sau puteți completa Formularul de retur pe care îl găsiți în antetul și subsolul webiste-ului;
  • Adresa de retur este: Str. Caraiman, nr. 7, Ploiești, Prahova, cod 100140, destinatar Inedit Company S.R.L.;
  • Produsele pot fi returnate numai dacă se află în starea originală, nu prezintă urme de purtare, dacă sunt însoțite de ambalajul original, factură și toate etichetele atașate de produs, fără a fi rupte;
  • Dacă doriți, în momentul în care aveți coletul pregătit, ne puteți contacta la unul din numerele de telefon de mai sus, iar Fancy vă va trimite curierul la adresa menționată de dumneavoastră;
  • Taxele de transport pentru retur vor fi suportate de client;
  • Returnarea banilor se face prin mandat poștal, numai după primirea coletului dumneavoastră. 

Nu am ales mărimea potrivită

Dacă articolul pe care l-aţi comandat nu vi se potriveşte (mărime, culoare etc.), aveţi la dispoziţie 10 zile pentru a ni-l returna sau pentru a-l schimba. Articolele vor fi returnate în ambalajul original. Nu se primesc înapoi articole deteriorate din vina clientului. Vă vom restitui suma corespunzătoare articolelor returnate sau le vom schimba cu alte articole dorite, imediat după primirea coletului dumneavoastră. Nu știți ce mărime vi se potrivește? Consultați tabelul de mărimi sau trimiteți-ne un mesaj pe adresa office @fancycouture.ro sau folosind formularul de contact. Un reprezentant Fancy vă va contacta și vă va asista în alegerea mărimii potrivite.

Articolul meu prezintă un defect de producţie

În ciuda atenţiei cu care pregătim comenzile clienţilor noştri şi a controlului calităţii pe care îl realizăm înainte de fiecare livrare, este posibil ca, în mod excepţional, un articol să prezinte un defect de producţie. În acest caz aveţi la dispoziţie 10 zile pentru a ni-l returna. Vă vom înlocui articolele defecte sau vă vom restitui suma corespunzătoare articolelor returnate, imediat după primirea coletului dumneavoastră.

Articolele mele nu sunt cele pe care le-am comandat

În ciuda atenţiei cu care pregătim comenzile clienţilor noştri şi a controlului calităţii pe care îl realizăm înainte de fiecare livrare, este posibil ca, în mod excepţional, să primiţi un articol pe care nu l-aţi comandat sau care nu vă era destinat dumneavoastră. În acest caz aveţi la dispoziţie 10 zile pentru a ni-l returna. Vă vom restitui suma corespunzătoare articolelor returnate, imediat după primirea coletului dumneavoastră.

Taxele de livrare îmi sunt rambursate în caz de retur?

Taxele iniţiale de livrare vă sunt rambursate numai dacă articolul dumneavoastră prezintă un defect de producţie şi returnaţi comanda în  întregime. În schimb, în cazul în care comanda dumneavoastră conţine mai multe articole, din care doriţi să returnaţi doar o parte, taxele iniţiale de livrare nu vă sunt rambursate. Vă amintim că, pentru orice comandă ce depăşeşte suma de 200 RON, transportul este gratuit. În cazul unei erori în pregătirea comenzii dumneavoastră, dacă doriți să schimbaţi o mărime, vă răzgândiţi sau articolul comandat nu vă mai place, aveți la dispoziție 10 zile de la primirea comenzii pentru a ne returna coletul. 

Dacă returnez un articol, când primesc banii înapoi?

Din momentul primirii returului dumneavoastră, vă vom trimite suma corespunzătoare prin mandat poștal în maximum 48 de ore. Timpul de circulație al mandatului poștal este de cinci zile lucrătoare (mai multe detalii aici: Poșta Română).

Când este transportul gratuit?

Transportul este gratuit pentru orice comandă ce depășește suma de 200 RON sau în cazul unei promoții unde se specifică acest lucru. Oferta este valabilă permanent și nu se cumulează cu alte oferte care se derulează la un moment dat pe website. Taxele de transport sunt suportate de Fancy numai în cazul în care adresa de livrare se află în raza de activitate a unei agenții FAN Courier (http://www.fancourier.ro/retea/arie-acoperire/).

Sugestii și reclamații

Dacă aveți probleme legate de o comandă, care nu par a putea fi rezolvate prin email sau cu persoana cu care discutați, puteți lua legătura pentru o conciliere internă gratuită cu Liliana Ene, număr de telefon +40 (740) 220 344, email liliana.ene@confectii.ro